Effect door strategisch design.

De verwachtingen van klanten veranderen met de dag. Om je product succesvol te houden is het essentieel om continu te testen, ontwerpen en valideren om te blijven voldoen aan de juiste verwachtingen van de klanten.

It's all about people 🕺

 

Waarom UX research?

Wereld is onderheven aan constante verandering. Daarom blijven wij producten testen, aanpassen en valideren. Wij handteren verschillende methodes om gedrag en klanttevredenheid te meten deze input combineren we met de trends uit de markt voor de beste aanpak. Een goede klantreis vergroot de klanttevredenheid, vertrouwen en resulteerd in het succes van een product. De belangrijkste methode die wij hiervoor handteren is KISS (Keep it short and simple). 
 

 


Waar ga jij aan van? 💡



Onze aanpak

Door te kijken naar ontikkelingen in gebruikersgedrag wereldwijd kunnen wij per gebruikersgroep voorspellingen doen hoe een klant van jouw gaat houden ❤️. De klantreis begint al voordat dat de klant in met een product in contact komt. Op basis van data uit bijv. Google Analytics, Hotjar en gebruikersonderzoek kunnen wij blokkades in kaart bregnen en nieuwe oplossingen ontwikkelen, testen en valideren.

 

 

Resultaten.



Onze creatives.