Effect door strategisch design.

De verwachtingen van klanten veranderen met de dag. Om je product succesvol te houden is het essentieel om continu te testen, ontwerpen en valideren om te blijven voldoen aan de verwachtingen van de klanten.

It's all about people 🕺

 

Waarom UX research?

De wereld is onderhevig aan constante verandering. Daarom blijven wij producten testen, aanpassen en valideren. Wij hanteren verschillende methodes om gedrag en klanttevredenheid te meten. Deze input combineren we met de trends uit de markt voor de beste aanpak. Een goede klantreis vergroot de klanttevredenheid, vertrouwen en resulteert in het succes van een product. De belangrijkste methode die wij hiervoor hanteren is KISS (Keep it short and simple). 

 

Diagram.svg

 

 


Waar ga jij van 'aan'? 💡



Onze aanpak

Door te kijken naar ontwikkelingen in gebruikersgedrag wereldwijd kunnen wij per gebruikersgroep voorspellingen doen hoe een klant van jou gaat houden ❤️. De klantreis begint al voordat dat de klant met een product in contact komt. Op basis van data uit bijv. Google Analytics, Hotjar en gebruikersonderzoek kunnen wij blokkades in kaart brengen en nieuwe oplossingen ontwikkelen, testen en valideren.

 

 

Resultaten.



Onze creatives.